Guanya fins a 1.000 euros comprant a Polinyà

Dijous, 25 de març de 2021

Els comerços locals sortejaran més de 10.000 euros en premis entre totes aquelles persones que comprin en alguna de les botigues i negocis de Polinyà fins al 23 de maig.

Apostar pel comerç de proximitat, a Polinyà, tindrà premi. Cada compra feta a les botigues locals donarà dret a una participació en el sorteig de 10.500 euros repartits en 184 premis. Les butlletes que els comerços repartiran entre els seus clients i clientes s’hauran de dipositar en alguna de les bústies repartides a la vuitantena de comerços, bars i restaurants que participen a la campanya.

Cada butlleta haurà d’anar acompanyada del tiquet de compra perquè sigui vàlida i els premis es lliuraran en targetes moneder per a gastar exclusivament a les botigues i serveis que hi participen, tal i com indiquen les bases del sorteig.

S’hi podrà participar fins al 23 de maig i el 25 de maig es farà el sorteig de:

  • 1 premi de 1.000€
  • 2 premis de 500€
  • 6 premis de 250€
  • 25 premis de 100€
  • 50 premis de 50€
  • 100 premis de 20€

Aquesta nova campanya, dissenyada i finançada per l’Ajuntament de Polinyà, dona continuïtat a la iniciada el desembre passat amb el mateix objectiu: incentivar les compres als establiments locals. L’eslògan “Fem Pinya” continua ben viu i fa una crida a donar suport a un sector clau en la vida del municipi i molt afectat per la crisi de la Covid-19.

Els botiguers i comerciants continuen sent els protagonistes de la campanya

Els protagonistes de la imatge de la campanya són els mateixos comerciants de Polinyà amb l’objectiu de posar l’accent en l’atenció personalitzada i propera que marca la diferència respecte altres opcions de compra.

L'enfortiment del comerç local és clau per a qualsevol municipi perquè reforça l’economia i la identitat de la vila, estimula l’ocupació i l’emprenedoria, contribueix a la cohesió social i dona vida als carrers. A més, els veïns i veïnes de Polinyà es beneficien dels avantatges que suposen les compres de proximitat:

  • Atenció personalitzada i propera: en aquesta època de digitalització, la proximitat del comerç local es contraposa a l'anonimat de plataformes en línia d’àmbit internacional i les grans superfícies comercials.
  • Creen vincles socials i de confiança que permeten la personalització del servei i l’assessorament de manera natural. A més, són una part fonamental en l’enfortiment del teixit social.
  • No calen desplaçaments llargs, per la qual cosa els clients eviten embussos i aparcaments plens.

Consulta les bases del sorteig.

Darrera actualització: 25.03.2021 | 09:08