L’ús del certificat digital és obligatori per demanar subvencions i realitzar altres gestions habituals.
Totes les entitats estan obligades, per llei, a tenir un certificat digital que les identifiqui. Aquest certificat és indispensable per tal de sol·licitar subvencions a qualsevol administració pública, també a l’Ajuntament. També és necessari per fer altres gestions habituals i importants en el dia a dia de l’entitat.
No sabeu com obtenir el certificat?
Per tal de facilitar el procés d’obtenció del certificat digital, l’Ajuntament ha programat una sessió formativa a càrrec d’una empresa especialitzada en la gestió de fundacions i associacions per explicar quins són els passos a fer. Aquesta sessió tindrà lloc el 22 de setembre d’11 a 13 h, al Roure i totes les entitats del municipi hi han estat convocades.
Per a iniciar el tràmit d’obtenció del certificat digital és molt important que l’entitat hagi comunicat oficialment els/les membres de la junta actual. En el cas que hagueu canviat o modificat la junta i no hagueu fet la comunicació oficial, ho podeu fer en els següents enllaços: