El tràmit s'ha de fer en línia a la seu electrònica de l'Ajuntament de Polinyà abans de l'11 de juny
Les dates de presentació de sol·licituds per als ajuts al menjador escolar del curs 2021/2022 són del 17 de maig a l'11 de juny. Aquesta ajuda està adreçada a l'alumnat de 2n cicle d'educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria (dels 3 als 16 anys), matriculats en un centre educatiu del Vallès Occidental sostingut amb fons públics.
La tramitació d'aquests ajuts s'ha de fer a través de la seu electrònica en aquest enllaç, però si en necessiteu més informació o teniu alguna dificultat amb la tramitació podeu demanar cita prèvia al telèfon al 93 713 01 41, de dilluns a divendres de 9 a 14h i dilluns a la tarda de 16 a 19h.
Per a tramitar l'ajut al menjador necessitareu:
Recordeu que si feu la tramitació en línia no cal que sol·liciteu el volant d'empadronament a l'Ajuntament ni que l'adjunteu a la sol·licitud perquè en el moment de fer la tramitació esteu donant el consentiment a les administracions per fer la consulta.