Polinyà recupera les visites presencials de la UMIC
La Unitat Mòbil d'Informació al Consumidor de la Diputació de Barcelona atendrà les reclamacions i dubtes sobre consum de la ciutadania.
Dilluns 19 de desembre la Unitat Mòbil d’Informació al Consumidor torna a Polinyà. Estarà ubicada a la plaça de la Vila de 10:30 a 13 h. Aquest és un servei de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social de la Diputació de Barcelona que novament es prestarà a la població de manera presencial.
A la UMIC la ciutadania trobarà personal tècnic que donarà resposta de manera personalitzada a consultes i reclamacions en matèria de consum. És molt important portar tota la documentació que es tingui relacionada amb la consulta. El servei és gratuït i s’hi poden adreçar totes aquelles persones amb qüestions o dubtes relacionats amb els següents àmbits:
- Consum
- Comerç
- Drets dels consumidors
- Compra i/o lloguer d’habitatge
- Serveis bancaris
- Vehicles
- Etiquetatge i garanties de productes
- Serveis post-venta
- Assegurances
- Viatges
La visita de la UMIC a Polinyà tindrà una periodicitat bimensual. La propera visita està programada per al 16 de gener, també de 10:30 a 13 h i a la plaça de la Vila. La resta de dies la població pot adreçar-se a l’Ajuntament on es tramitarà telemàticament la seva consulta o reclamació perquè sigui atesa pel personal especialitzat de la Diputació de Barcelona.